Stare i nowe logo zostały we wtorek zestawione na facebookowej stronie społeczności „Font, nie czcionka”, która ma ponad 30 tysięcy polubień. „Rebranding (proces zmiany percepcji marki - dop. red.) pełną gębą - tylko 7 tys. zł. Zgadnijcie, które logo jest nowe” - takie zadanie dostali internauci. Opinie były podzielone. Bartek napisał: „Rebranding jest okej, uporządkowano logo, widać od razu, które jest nowe. Pytanie, czy logo jest dobre... bo tu już mam wątpliwości”. „Ceny za lifting (bo to nie jest rebranding!) nie będę komentował” - odpowiedział Kewin.
Tymczasem ratusz mówi o „odświeżeniu” logo i dostosowaniu go do „nieustannie zmieniających się trendów”. Koszt: 7 tysięcy zł. Pieniądze za tę usługę dostała firma „Mazaki” Studio Konrad Rządowski. Miasto wybrało ją po etapie „rozeznania rynku”.
- To była najniższa cena - zapewnia Karolina Zuzaniuk, główny specjalista ds. budowania marki miasta Lublin. - Poprzednie logo używaliśmy 8 lat. Pracy przy nowym było naprawdę dużo. Od analizy trendów rynkowych, po przygotowanie sześciu wersji znaku - zaznacza Zuzaniuk.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?