Trzy ostatnie zostały wystawione na sprzedaż. Ofertą zainteresowała się firma z Hiszpanii. Przedsiębiorcy kilkakrotnie spotykali się z przedstawicielami LD i trzech podległych spółek, pytali m.in. o kondycję finansową. Do poniedziałku mieli czas na złożenie ostatecznej oferty. Termin upływa co prawda dopiero o północy, ale Jerzy Leziak przyznał, że skoro propozycja inwestora nie wpłynęła do godziny 15, jest mało prawdopodobne, aby pojawiła się później.
Co dalej? - Trudno już dziś powiedzieć, zastanowimy się - mówi Leziak.
Przedstawiciele władz województwa nieraz powtarzali, że prywatyzacja przewozowych spółek to dla nich najlepsze wyjście. Wszystkie są w trudnej sytuacji ekonomicznej: LLA miało na koniec 2013 roku 1,3 mln zł straty, a Hrubieszów i Włodawa - po 1,1 mln zł. Rozważano też przejęcie przewoźników przez samorządy lokalne lub przekazanie ich spółkom pracowniczym. Nie było jednak zainteresowania.
W przypadku PKS Włodawa i Hrubieszów było to kolejne, nieudane podejście do sprzedaży.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?