Posłanka Joanna Mucha zaskoczona wyglądem pociągu na trasie...

Posłanka Joanna Mucha zaskoczona wyglądem pociągu na trasie Warszawa - Lublin

RED

Kurier Lubelski

Aktualizacja:

Kurier Lubelski

Posłanka Joanna Mucha zaskoczona wyglądem pociągu na trasie Warszawa - Lublin
Myślałam, że takich pociągów już nie ma... - napisała na swoim profilu na jednym z portali społecznościowych posłanka Joanna Mucha. Do wpisu dołączyła zdjęcie obskurnego przedziału w pociągu na trasie Warszawa - Lublin. - Witamy w rzeczywistości - piszą internauci.
Posłanka Joanna Mucha zaskoczona wyglądem pociągu na trasie Warszawa - Lublin
Wpis, który pojawił się we wtorek sprowokował wiele niewybrednych komentarzy. Internauci pisali m.in. "trzeba było autem jechać jak się luksusu zachciało" albo "wychodzi świadomość polityków... masakra i wstyd Pani Joanno".

Pojawiły się też zaczepki dotyczące limitu na auto służbowe. W kolejnym wpisie posłanka oświadczyła więc: "Na przejazdy prywatnym samochodem ze środków biura poselskiego w trakcie pełnienia funkcji Ministra Sportu i Turystyki nie wydałam ani jednej złotówki".

W sprawie samego pociągu była minister napisała natomiast: "Trasę Warszawa- Lublin pokonuję kilka razy w tygodniu. Czasem samochodem, czasem pociągiem, zresztą, znajdziecie ślady w moich wcześniejszych wpisach. Jeżdżę siedem lat, ale takim pociągiem jeszcze nie jechałam..."

Komentarze (136)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Ble

Lepsze to (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Ojej, szok! A i tak wygodniej i szybciej niż busem w pampersie. W Italii pociągi regionalne na odległościach 150 km są standardem.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
lepiej byłoby gdyby ona w ogole ...

mosquito (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 1

się nie odzywała i nic nie pisała. Typowy przykład głupiego babiszcza.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
zerowa świadomość

transportowiec (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 8 / 1

Paniusia ministra wykazała się niewątpliwie oderwaniem od rzeczywistości, ale świadomość istnienia rzeczy powszednich w Europie Zachodniej, wyparowała również z umysłów większości internautów...rozwiń całość

Paniusia ministra wykazała się niewątpliwie oderwaniem od rzeczywistości, ale świadomość istnienia rzeczy powszednich w Europie Zachodniej, wyparowała również z umysłów większości internautów -zapewne światowców jeśli już widzącej "Zachód" to z perspektywy zmywaka lub samolotu tanich linii lotniczych. Zmierzam do tego, że nawet u dobrze prosperujących liderów kolejnictwa europejskiego, wagony tego to standard w ruchu regionalnym. To z polskich kompleksów rodzi się przekonanie, że koleje na zachód od Odry to same TGV obsługiwane przez prywatnych operatorów. Otóż nie. Najbardziej zliberalizowanym rynkiem kolejowym Unii, obok brytyjskiego jest polski. Również w Polsce największy udział w segmencie przewozów pasażerskich mają niedostępne dla "Kowalskiego" Intercity, Eurocity, a obecnie także Pendolino. W Niemczech podstawą kolei są pociągi Regio i Regioexpres, obsługiwane niemal w 100% przez przewoźnika państwowego DB, takim właśnie taborem. Nikogo to nie bulwersuje. Inna sprawa ,że pociągi osobowe kusują z prędkością 120 km/h i nawet na bocznych liniach nie rzadziej niż co 2 godz, co nie zmienia faktu, że składy zestawione są z 30-letnich piętrusów lub 40-letnich bezprzedziałówek takich jak ta na zdjęciu.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Mucha sie nie zna

Bella (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 2

Fajny! Taki retro chic! :)

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Prośba do p.Muchy i posłow z regionu .Marszałka ,wojewody .

henryk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5 / 3

Szanowna posłnko proszę aby p.Kopacz zapisała budowę drogi S 19 całosci z Lublina do Białegostoku ,a nie tylko Rzeszówek -Lublin poniewaz poslowie z podkarpacia nie widzą potrzeby budowy drogi...rozwiń całość

Szanowna posłnko proszę aby p.Kopacz zapisała budowę drogi S 19 całosci z Lublina do Białegostoku ,a nie tylko Rzeszówek -Lublin poniewaz poslowie z podkarpacia nie widzą potrzeby budowy drogi Lublin -Białystok blokuje pani Łukajewsak ,Poręba, Oryl i Ryniewicz ,gdyż wola kosztem Lublina mieć fundusze z Rzeszowa do Babic i dalej do Slowacji
zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Prośba do p.Muchy i posłow z regionu .Marszałka ,wojewody .

henryk (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 3 / 3

Szanowna posłnko proszę aby p.Kopacz zapisała budowę drogi S 19 całosci z Lublina do Białegostoku ,a nie tylko Rzeszówek -Lublin poniewaz poslowie z podkarpacia nie widzą potrzeby budowy drogi...rozwiń całość

Szanowna posłnko proszę aby p.Kopacz zapisała budowę drogi S 19 całosci z Lublina do Białegostoku ,a nie tylko Rzeszówek -Lublin poniewaz poslowie z podkarpacia nie widzą potrzeby budowy drogi Lublin -Białystok blokuje pani Łukajewsak ,Poręba, Oryl i Ryniewicz ,gdyż wola kosztem Lublina mieć fundusze z Rzeszowa do Babic i dalej do Slowacji
zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Pani Joanno jestem dumny z pani -dzięki za pływalnie

poznaniak z lb (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 5 / 3

szalanke aby budowano [zapisano w całości drogę Lublin -Białystok .Ponieważ Pani koleżanka z PO[Europoseł]Elżbieta Łukaijewska z Podkarpacia blokuje budowę drogi z Lublina do Białegostoku bo tam...rozwiń całość

szalanke aby budowano [zapisano w całości drogę Lublin -Białystok .Ponieważ Pani koleżanka z PO[Europoseł]Elżbieta Łukaijewska z Podkarpacia blokuje budowę drogi z Lublina do Białegostoku bo tam ruch mały a chce kasę kosztem regionu lubelskiego budować drogę dodatkowo z Babince do Rzeszowa plus Rzeszów -Lublin zwiń


Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Henio i Ten Pyra to zwykli POdpierd..........e

oma (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 1 / 2

Ładnie tak donosić. Czy Tata był SBekiem czy Ormowcem? Do budy pieskowate ludki.

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
Na WARSZAWSKIEJ KOREK DO ZBOŻOWEJ !!!!

Artur (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 9 / 1

Rano jak zawsze na al. Warszawskiej jest korek do ul. Zbożowej !!!!

Czy Osiołek projektujący wiadukt oraz programujący światła zostanie ukarany ????!!!!!!

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
I tak nieźle trafiła

Ość (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 11 / 2

cyt: "Na przejazdy prywatnym samochodem ze środków biura poselskiego w trakcie pełnienia funkcji Ministra Sportu i Turystyki nie wydałam ani jednej złotówki".
Jasne, nie musiała. Podatnicy fundują...rozwiń całość

cyt: "Na przejazdy prywatnym samochodem ze środków biura poselskiego w trakcie pełnienia funkcji Ministra Sportu i Turystyki nie wydałam ani jednej złotówki".
Jasne, nie musiała. Podatnicy fundują przejazdy posłom.
Pani posłanko, a była ministro, informuję, jeżeli Pani jeszcze nie wie - w Polsce sporo gorsze pociągi jeżdżą i mają się dobrze (bo jeszcze długa przyszłość je czeka...) - w przeciwieństwie do zmuszonych nimi jechać...
Pani posłanko, kiedy była Pani ministrą, wprawdzie nie od kolei akurat, ale dla kibiców piłki kopanej załatwiliście (szczególnie dla tych zza granicy) luksusowe niemalże, w porównaniu z powyższym - składy, zatem chyba wiedzieliście, co za złomy jeżdżą na co dzień po naszych torach. Oczywiście, te składy wypadły, przez ten czas, z normalnej obsługi zwykłego Polaka, prawda? I zapewne zorientowaliście się, że co poniektórzy z tych kibiców woleli jechać własnymi składami z ich krajów - no, dlaczego? Jak Pani myśli?
Tak samo wiedziała Pani, że w Polsce PRODUKUJE się wagony, czy właśnie podobne EZT - y, ale już w o wiele wyższym standardzie - tylko... dlaczego tychże tak mało na naszych torach? Odpowiedź jest prosta: PENDOLINO, które trochę kosztuje. I na resztę jakby zabrakło pieniędzy... Dlaczego PENDOLINO - zapytam się ponownie? A bo - patrz wyżej... przez dwadzieścia lat PKP nie kupowała POLSKICH, wcale nowoczesnych składów, wagonów, więc producenci tychże - wygaszali produkcję, nie inwestowali w nowsze technologie, odstając tym samym od czołówki... zatem, kiedy przyszło do spektakularnych "osiągnięć" w odnawianiu PKP i trzeba było coś NORMALNEGO, czyli szybki pociąg, wpuścić w końcu na te nowe - a raczej solidnie zmodernizowane (przez 20 lat! - mój Boże...) tory (raptem około 230 km CMK, jak na dzień dzisiejszy) - pozostało kupić od Włochów, a za ich pośrednictwem niejako, od Francuzów - PENDOLINO. Przy okazji ratując włoskiego wykonawcę od prawdopodobnego bankructwa - to tak mimochodem. Zakup nota bene nieco chybiony, prawda? Bo to pociąg nie na dalekie trasy... ale doskonale nadający się właśnie na trasę z Lublina - o, do Deblina, na przykład. Już raczej nie do Warszawy... choć na upartego mógłby być. Godzina, półtorej, jazdy - nie dłużej... Kto jechał prawdziwym dalekobieżnym szybkim pociągiem po Niemczech, na przykład - ten wie, dlaczego. Tyle że po torowiskach na tej trasie (Warszawa - Lublin) to już strach ciężkie towarowe puszczać gdzieniegdzie, a co dopiero szybkie pasażerskie... a od Dęblina do Warszawy jest jeszcze dużo gorzej miejscami. Od czasu renowacji trasy z Lublina do Dęblina minęło już latek... a, gdzieś blisko 30, a na tamte czasy była to wcale nowoczesna linia. Dostosowana do szybkości bodajże 140 km/godz. Taka ciekawostka... Ale przestała taką być, i nie tylko z przyczyny upływu czasu, prawda? Bo, kiedy już poszły po niej ciężkie składy z Bogdanki - szybko zaczęła niszczeć (co zrozumiałe, w końcu od tego jest) i sporadyczne naprawy już przestały wystarczać... a na porządną renowacje jakoś ciągle nie ma pieniędzy. I dlatego jechała Pani takim EZT-en z lat 80 ub wieku... bodajże EN57, zwanym również - kibelkiem. Dobrze, że odnowionym, z już, w miarę, miękkimi siedzeniami - choć i tak bardzo niewygodnymi. Wytrzymać na nich blisko trzy godziny - siedzenia, łomotu i podskoków wagonu - to sztuka...
Pozdrawiam Panią posłankę i dobrego samopoczucia życzę.zwiń

Autor komentarza nie dodał zdjęcia
pociąg

jon (gość)

Zgłoś naruszenie treści / 7 / 2

też przeżyłem szok jak zobaczyłem skład podmiejski na takiej trasie !
a jeżdżą chyba i dalej , na Chełm

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

O tym się mówi

Wideo