- Ruszyliśmy z tym projektem z początkiem roku - wyjaśnia Gabriel Zdrojewski z działu marketingu Motoru. - Jego celem jest zebranie 15 firm, które będą wspierały klub nie tylko finansowo, ale też barterowo. Nie jest to tradycyjny sponsoring, ale firmy, które znajdą się w tym klubie, mają korzystać wzajemnie ze swoich usług. To przyniesie korzyści nie tylko wizerunkowe, ale też finansowe. Dzięki temu skorzystają na tym wszystkie strony.
Jaki jest oddźwięk tej akcji? - Na razie podpisaliśmy umowy z Centrum Piłkarskim AROS-SPORT i Diament Doradcy Finansowi - zdradza Zdrojewski. - Ale prowadzimy rozmowy z kolejnymi firmami. Odzew jest naprawdę duży.
Klub przygotował dwa pakiety, po 500 i 1000 złotych miesięcznie. - Nie są to duże kwoty, a my oferujemy firmom reklamę na wszystkich materiałach promocyjnych, karnetach, Facebooku czy stronie internetowej - dodaje Zdrojewski. - Firma, która przeznaczy 1000 zł, może być pewna, że będzie mieć wyłączność w swojej branży.
Fundusze zebrane w Klubie Biznesu będą przeznaczane na bieżące wydatki, czyli transport na mecze, premie dla drużyny za dobre wyniki i na różne akcje promocyjne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?