O 60 tys. mniej miejskiego dofinansowania otrzyma agencja Moda Forte za organizację XII edycji Fashion Week Poland między 16 a 19 kwietnia. Powód?
- Zabrakło nam potwierdzenia, że kampania reklamowa doszła do skutku w terminie, w którym tego oczekiwaliśmy. Ciągle czekamy na dokumenty, które by to potwierdziły - tłumaczy Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura ds. Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ.
Organizatorów Fashion Week rozliczono z wykonania umowy zawartej z miastem podczas wczorajszej komisji promocji. Ze względu na braki w dokumentach Moda Forte otrzyma 452 tys. zł zamiast 512 tys. zł. To tylko druga transza dofinansowania. Pierwszą wypłacono w całości (488 tys. zł).
Agencja Moda Forte nie zgadza się ze wszystkimi uwagami magistratu. Podkreśla, że władze miasta nie wzięły pod uwagę 17 reklam, które umieściła w Warszawie, bo zgodnie z umową miały być one tylko w Łodzi. Jednak w stolicy miały większą liczbę odbiorców.
Podobnie było z reklamą w komunikacji miejskiej. Zamiast w autobusach została umieszczona na dworcach kolejowych.
- Trzeba rozstrzygnąć, czy kolej zalicza się do komunikacji miejskiej - mówi B. Wojdak.
ZOBACZ TEŻ:
Źródło: x-news.pl
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?