- Zastosowaliśmy tu kampanię działającą dwutorowo. Jest główny spot telewizyjny, a także są małe, krótkie filmy internetowe, które są niejako prowokacją - powiedziała Malina Wiczorek, twórczyni kampanii społecznych.
- Do młodych trzeba mówić. Młodzi twierdzą, że dorośli z nimi nie rozmawiają i nie dają możliwości wypowiedzenia się w sprawach ich dotyczących. A oni tego potrzebują - przekonywał rzecznik praw dziecka Marek Michalak.
Odwaga ratuje życie – Nie ufaj nieznajomym!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?