W tegorocznej edycji konkursu wystartowało 67 samorządów. Zgłosiły 157 projektów, z których 33 zakwalifikowano do finału.
Rywalizacja toczy się w pięciu kategoriach: wydarzenie, wydawnictwo promocyjne, kampania PR i on-line, kampania reklamowa oraz działalność promocyjna, w której jest przyznawane grand prix.
Główną nagrodą w każdej kategorii jest 100 tys. zł na zorganizowanie ogólnopolskiej kampanii reklamowej. Zwycięzców poznamy w drugiej połowie września.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?