Na konkurs wpłynęło w sumie 291 regulaminowych zgłoszeń. – Logo ma identyfikować CSK jako instytucję międzykulturową, otwartą na dialog społeczny, współpracującą ze środowiskiem naukowym i biznesowym oraz zaangażowaną w inicjowanie projektów artystycznych – mówił tuż po ogłoszeniu werdyktu wicemarszałek województwa, Krzysztof Grabczuk.
W konkursie oceny nadesłanych przez uczestników prac dokonała komisja, której przewodniczącym był Peddy Mergui - światowej klasy projektant, specjalizujący się w komunikacji wizualnej oraz brandingu. W komisji konkursowej zasiedli także: dr hab. Dawid Korzekwa - designer i prezes STGU, Jarosław Koziara - artysta plastyk i grafik, dr Justyna Kucharczyk - projektantka, specjalistka od systemów identyfikacji wizualnej, dr Sławomir Plewko - projektant, właściciel biura projektowego KONTRASTUDIO oraz Piotr Franaszek - dyrektor Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, specjalista marketingu terytorialnego, twórca marki „Lubelskie. Smakuj życie!”.
Po długich obradach Komisja Konkursowa postanowiła przyznać następujące nagrody:
I miejsce: 15 000 zł – Agata Wrześniewska (Lublin)
II miejsce: 8 500 zł – Paweł Miszewski (Warszawa)
III miejsce: 5 000 zł – Robert Król (Kraków).
Zespół Centrum Spotkania Kultur w Lublinie dodatkowo postanowił wyróżnić dwie prace konkursowe. Autorami są Paweł Hadrian i Tomasz Kwiatkowski oraz Paweł Miszewski.
Autorzy wyróżnionych prac otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 1 000 zł każdy.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?