Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Emperia nie chce rozwijać sieci Delima, stawia na Stokrotki

Ewa Pajuro
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne archiwum Polskapresse
Emperia nie będzie rozwijać sieci supermarketów Delima. Część tych sklepów jest trwale nierentowna. Spółka poinformowała o swojej decyzji w związku z prezentacją wyników finansowych za pierwsze półrocze tego roku.

Emperia stawia obecnie na rozwój sieci Stokrotka. - Wzmocnienie kadrowe, szybkie zakończenie zmian organizacyjnych oraz wdrożenie optymalnego pod względem jakościowym i kosztowym systemu logistycznego pozwolą na zintensyfikowanie rozwoju supermarketów Stokrotka i osiągnięcie satysfakcjonujących wyników finansowych - stwierdził Artur Kawa, prezes zarządu Emperii.

Spółka zawiązała rezerwy na poczet nierentownych supermarketów Delima. Teraz rozważa przekształcenie niektórych z nich w sklepy Stokrotka.

Obecnie sieć Delima liczy 9 placówek, sieć Stokrotka ponad 180.

W pierwszym półroczu tego roku Emperia zanotowała 978,9 mln zł przychodów ze sprzedaży. W analogicznym okresie 2011 r. przychody wyniosły 909, 128 mln zł. Zysk operacyjny sięgnął 10,87 mln zł (4, 965 mln zł rok temu). Emperia wypłaciła swoim akcjonariuszom rekordowo wysoką dywidendę - 56,41 zł za akcję.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski