Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Monica Bellucci będzie reklamować Cisowiankę Perlage

Paweł Franczak
Słynna włoska aktorka i modelka pojawi się w reklamach wody mineralnej z Nałęczowa.

Do niedawna wodę Perlage reklamował Robert Makłowicz, znakomity, choć raczej niezbyt atrakcyjny fizycznie, znawca kuchni. Teraz sympatycznego dżentelmena zastąpi jedna z najpiękniejszych kobiet świata, 48-letnia Włoszka Monica Bellucci. Pierwsze reklamy z nią zobaczymy w telewizji wiosną 2013 roku.

Bellucci, była modelka i aktorka, znana choćby z filmów "Pasja", czy dwóch części "Matriksa" reklamowała już m.in. markę Dolce&Gabbana, Sycylię, alkohol Martini, zegarki Breila, perfumy Diora i bieliznę Intimissi. Zawsze były to produkty elitarne. Stąd też zainteresowanie nią Cisowianki, producenta ekskluzywnej wody Perlage ("perlage" to metoda nasycania wody dwutlenkiem węgla, która sprawia, że bąbelki są drobniejsze i uwalniają się wolniej).

- Wybór Moniki Bellucci był oczywisty: to ikona smaku, światowa gwiazda, ale też kobieta spełniona życiowo: jest szczęśliwą żoną i matką dwóch córek. Bellucci jest również twarzą prestiżowych marek, jak Dolce&Gabbana, Dior, czy Carter. Wszystko to razem jest spójne i pasuje do naszego produktu - mówi Katarzyna Pióro z agencji Pure, obsługującej medialnie właściciela marki Cisowianka, firmę Polskie Zdroje S.A.

Bellucci w reklamie Dolce&Gabbana:

Póki co, o kampanii reklamowej wiadomo niewiele. To dlatego, że firma chce stopniować napięcie. Dowiedzieliśmy się jedynie, że reklama kręcona będzie we Włoszech, gdzie właśnie rozpoczęto zdjęcia i że akcja reklamowa potrwa do 2014 roku.
Jednak najbardziej rozpalającym umysły pytaniem jest: Ile Cisowianka zapłaci Bellucci?

- Kontrakt zabrania nam mówienia o kwotach - ucina Pióro.

Szanse na poznanie szczegółów kontraktów są znikome, bo firmy strzegą takich danych jak oka w głowie. Zwłaszcza, gdy chodzi o zagranicznego celebrytę. Specjaliści mogli tylko spekulować, że w 1999 roku pionier wśród zagranicznych gwiazd na polskim rynku, aktor Jean Reno, za reklamowanie piwa EB dostał 500 tys. dolarów. Podobnie miała zarobić Cindy Crawford za gaszenie pragnienia wodą "Arctic" w 2003 roku. Szacuje się też, że za udział w spocie banku BZ WBK Antonio Banderas zainkasował 200-300 tys. dolarów (570-855 tys. zł), a Gerard Depardieu 400 tys. euro (1,6 mln zł). Wyjątkiem było ujawnienie, że w 2010 roku aktor Bruce Willis za promowanie wódki "Sobieski" otrzymał 3 proc. udziałów francuskiej firmie Belvedere, producenta "Sobieskiego".

Ile może kosztować Bellucci, którą magazyn "Forbes" umieścił na 332. miejscu rankingu oceniającego wartość finansową aktorów? Marcin Kalkhoff, menadżer, specjalista od reklamy i autor blogu BrandDoctor.pl, studzi emocje.

- To może być wynagrodzenie rzędu kilkuset tysięcy dolarów, ale raczej nie więcej. I choć to oczywiście dużo pieniędzy, nie jest to suma, która powalałaby nas na plecy - mówi Kalkhoff. - Z własnego doświadczenia wiem, że stawki za reklamę w Polsce są niższe, niż np. we Francji, czy Niemczech.

Polskie reklamy z zagranicznymi gwiazdami:

Jean Reno w reklamie EB:

Cindy Crawford w reklamie Arctic:

Willis nietypowo nalewa wódki "Sobieski":

Sophie Lauren i makaron "Malma":

Depardieu i BZ WBK:

Możesz wiedzieć więcej! Kliknij i zarejestruj się: www.kurierlubelski.pl/piano

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski