- Położenie naszego województwa to wyróżnik, który musimy wykorzystać, by stać się bramą na Wschód. Lotnisko, Targi Lublin, a także skuteczna promocja powinny służyć temu celowi - przekonywał Piotr Franaszek, szef Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim w Lublinie.
Redaktor naczelny Kuriera Lubelskiego zwracał uwagę, że nie osiągniemy sukcesu bez ścisłej współpracy z partnerami ze Wschodu. - Dziś tej współpracy nie ma w ogóle. Musimy wypracowywać lepsze kontakty - mówił Dariusz Kotlarz.
- Potrzebna jest też dobra komunikacja z naszymi udziałowcami, czyli samorządem miasta i województwa oraz Międzynarodowymi Targami Poznańskimi. Przed nami długa droga i dużo pracy - puentowała Beata Gorajek, prezes Targów Lublin.
Tylko w 2012 r. w budynku odbyły się 23 imprezy targowe.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?