Bez internetu nie ma biletu

    Bez internetu nie ma biletu

    Michał Oksiński

    Kurier Lubelski

    Aktualizacja:

    Kurier Lubelski

    Firma przewozowa Contbus zmieniła sposób rezerwacji miejsc . Podróżni nie mogą już jej dokonać telefonicznie, a jedynie przez internet, z góry płacąc za bilet. Klienci firmy są zaskoczeni. Niezadowolenie okazują zwłaszcza starsze osoby: nie mając dostępu do internetu, nie mogą kupić biletu na przejazd.
    Pani Elżbieta uważa, że to dyskryminacja pasażerów w wieku emerytalnym. - Jak większość starszych osób nie mam internetu i nie mogę dokonać rezerwacji. Od czterech lat jestem stałą klientką firmy Contbus i czuję się poszkodowana. Raz w miesiącu dojeżdżam do Warszawy, teraz zostałam zmuszona korzystać z usług konkurencji - opowiada. Dodaje, że jest grupa osób, nie tylko starszych, które są automatycznie wykluczone z grona klientów firmy, ponieważ nie mają możliwości wirtualnie kupić biletu.


    Obecnie, aby zarezerwować miejsce w busie kursującym na trasie Lublin - Warszawa, należy wejść na stronę internetową firmy, zarejestrować się i zapłacić. Jak poinformował nas jej pracownik, pasażerowie wybierają konkretny dzień podróży i godzinę odjazdu. Należy również wpisać swój numer PESEL. Klienci dokonują elektronicznego przelewu, a na adres mailowy otrzymują potwierdzenie i kod rezerwacji. Powinien on zostać wydrukowany, ponieważ jest traktowany jako bilet za przejazd. Ci, którzy nie mają drukarki, podają jedynie kod rezerwacji.

    Pani Elżbieta próbowała uzyskać numer telefonu właściciela Contbusu. Bezskutecznie. Nam również nie udało się z nim skontaktować.

    Komentarze

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    O tym się mówi

    Wideo