Pani Elżbieta uważa, że to dyskryminacja pasażerów w wieku emerytalnym. - Jak większość starszych osób nie mam internetu i nie mogę dokonać rezerwacji. Od czterech lat jestem stałą klientką firmy Contbus i czuję się poszkodowana. Raz w miesiącu dojeżdżam do Warszawy, teraz zostałam zmuszona korzystać z usług konkurencji - opowiada. Dodaje, że jest grupa osób, nie tylko starszych, które są automatycznie wykluczone z grona klientów firmy, ponieważ nie mają możliwości wirtualnie kupić biletu.
Obecnie, aby zarezerwować miejsce w busie kursującym na trasie Lublin - Warszawa, należy wejść na stronę internetową firmy, zarejestrować się i zapłacić. Jak poinformował nas jej pracownik, pasażerowie wybierają konkretny dzień podróży i godzinę odjazdu. Należy również wpisać swój numer PESEL. Klienci dokonują elektronicznego przelewu, a na adres mailowy otrzymują potwierdzenie i kod rezerwacji. Powinien on zostać wydrukowany, ponieważ jest traktowany jako bilet za przejazd. Ci, którzy nie mają drukarki, podają jedynie kod rezerwacji.
Pani Elżbieta próbowała uzyskać numer telefonu właściciela Contbusu. Bezskutecznie. Nam również nie udało się z nim skontaktować.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?