- Z zadowoleniem obserwujemy, że przodujące na naszym rynku marki decydują się na swoje pierwsze lokalizacje w regionie, właśnie w naszym centrum - mówi Barbara Pryszcz z Atrium Poland Real Estate Management. - Cieszy nas również fakt, że firmy, które już podpisały umowę najmu decydują się na zwiększenie powierzchni swojego lokalu jeszcze przed otwarciem samego centrum - dodaje.
Na taki krok zdecydowała się m.in. Zara, która powiększy powierzchnię najmu o ponad 380 mkw. do blisko 2,4 tys. mkw. Powiększeniu ulegną również salony grupy LPP - łącznie pięć salonów modowych urośnie o ponad 1,7 tys. mkw.
Wcześniej na większe lokale zdecydowały się również: H&M, Carry i CCC.
Inwestor podkreśla, że w Felicity pojawi się wiele marek nieobecnych do tej pory w Lublinie. W centrum powstanie pierwszy w regionie hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. Bershka, C&A, Jupi Park, Massimo Dutti, New Yorker, Oysho, Pull & Bear, RedBerry, Super-Pharm czy Swiss.
Centrum handlowe Felicity powstaje u zbiegu al. Witosa i ul. Grygowej. Ostatnio przesunięto termin planowanego otwarcia z jesieni tego roku na wiosnę 2014 r. Powód? Długa i śnieżna zima, która spowodowała opóźnienie prac budowlanych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?