Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Promocja za granicą

Agnieszka Dziaman
Cebularz, gryczak, zawijas nasutowski i piróg biłgorajski - być może już niebawem te potrawy z Lubelszczyzny będą znane również poza granicami województwa, a nawet kraju.

Lubelscy kucharze, piekarze i cukiernicy są zgodni, że jednym z ważniejszych elementów promocji turystycznej regionu może być właśnie kampania reklamująca lokalną kuchnię. Zdanie to podzielają też władze województwa, bo smaki regionu mają być głównym motywem tegorocznej kampanii promującej województwo.

Najbliższa promocja lokalnych specjałów kulinarnych ma się odbyć lada moment m.in. w Londynie. Wystosowano już w tej sprawie pismo do ambasady. - Teraz oczekujemy na potwierdzenie daty imprezy - mówi zaangażowana w pomysł Jadwiga Piotrowicz, znawczyni kuchni regionalnej.

O tym, jak wykorzystać "gryczaka" w turystyce rozmawiano również podczas weekendowych imprez kulinarnych, m.in. "Forum Piekarsko-Cukierniczego" i w czasie trwania konkursu Regionalnej Izby Gospodarczej pod nazwą "Lubelski Lider Smaku".

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski