Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lubelskie się promuje

RED
Konferencja prasowa otwierająca akcję promocyjną
Konferencja prasowa otwierająca akcję promocyjną
Ruszyła kolejna odsłona promocji województwa lubelskiego. Jak zwykle nie skupia się na jednej dziedzinie, ale wykorzystuje cały szereg narzędzi promocyjnych i marketingowych.

Pierwsze działanie obejmuje kampanię na rzecz upowszechniania wizerunku i rozpoznawalności produktów spożywczych pochodzących z regionu lubelskiego. Ma zachęcać do kupowania tych produktów oraz utożsamiać region z kulturą smaku poprzez promowanie Lubelszczyzny jako zagłębia ekologicznej żywności. Kampania trwa 30 dni i obejmuje całe województwo lubelskie. Działanie przewiduje też szkolenia dla pracowników i właścicieli sklepów spożywczych z terenu województwa. Oprócz tego, w kinach siedmiu największych miast regionu można będzie zobaczyć spoty reklamujące rodzimą żywność.

Druga część działań marketingowych obejmuje ogólnopolską kampanię billboardową. Jej celem jest promocja gospodarcza województwa lubelskiego jako miejsca atrakcyjnego turystycznie i gospodarczo, upowszechnienie wiedzy o naszym regionie i skuteczne dotarcie do jak największej liczby potencjalnych inwestorów. 820 reklam wielkoformatowych będzie promować Lubelskie w największych polskich miastach.

Ważnym elementem kampanii są eventy promocyjne w zagranicznych portach lotniczych. Głównym celem jest dotarcie do pasażerów tych linii lotniczych, które latają do Lublina. Kampania zakłada również promocje na nośnikach elektronicznych przewoźników oraz na wybranych lotniskach. Wybrano media Ryanaira, Wizz Aira oraz Lufthansy. Eventy zostaną przeprowadzone na lotniskach w Dublinie, Sztokholmie, Glasgow oraz Brukseli.

Kolejną częścią kampanii będzie dystrybucja zestawów promocyjnych Marki Lubelskie. 3 tys. wyjątkowych pakietów upominkowych, zawierających przedsmak tego, co region oferuje turystom zostanie rozdane w ekskluzywnych klubach, restauracjach, galeriach sztuki i galeriach handlowych w Dublinie, Londynie i Sztokholmie. Konkurs z nagrodami (vouchery o wartości 1 tys. zł na bilet lotniczy do Lublina w obie strony), towarzyszący dystrybucji, polega na tym, że Szwed, Szkot lub Brytyjczyk będą mieli za zadanie powtórzyć: „Zapraszam na Lubelszczyznę”. Jeżeli aplikacja Google Translate przetłumaczy wypowiedź, osoba otrzyma funpack.

Najbardziej spektakularnym działaniem jest promocja województwa lubelskiego na antenie BBC. Od 15 do 30 września widzowie kanału BBC World News, odbieranego w Europie, krajach Azji i Pacyfiku oraz Bliskiego Wschodu mieli możliwość obejrzenia spotu pokazującego piękno i szerokie możliwości rozwojowe i inwestycyjne regionu lubelskiego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski