Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Stacje Kultury 2015: Stoi na stacji szkoła ponadgimnazjalna... (WIDEO)

paf
Zeszłoroczni laureaci konkursu na wieńczącej Stacje gali
Zeszłoroczni laureaci konkursu na wieńczącej Stacje gali Anna Kurkiewicz
Stacje Kultury to nagroda dla lubelskich szkół ponadgimnazjalnych, które robią coś więcej niż tylko uczą. Te, które zasłużyły na tytuł muszą udowodnić, że interesuje ich rozwój kulturalny podopiecznych.

Przez „kulturalny” nie mamy na myśli zasad savoir-vivre’u, cytując organizatorów, czyli Fundację Teatrikon: „Celem konkursu jest wyróżnienie i pomoc w wypromowaniu się szkół, które są miejscem przyjaznym dla inicjatyw kulturalnych, wspierają rozwój artystyczny swoich uczniów, tworzą klimat inspirujący dla działań twórczych oraz aktywnie włączają się w życie kulturalne miasta Lublina.”

Od wczoraj w internecie (naTEJ STRONIE) rozpoczął się drugi etap Stacji: można już głosować na jedną z jedenastu lubelskich szkół, wybranych do konkursu przez jurorów. Każda z nich przygotowało film promujący swoją placówkę (niektóre z prezentacji są naprawdę imponujące). W zeszłym roku XXI Liceum Ogólnokształcące im. św. Stanisława Kostki, VIII Liceum Ogólnokształcące im. Zofii Nałkowskiej, V Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie oraz II Liceum Ogólnokształcące im. Hetmana Jana Zamoyskiego.

Nowością w tym roku jest tytuł Maszynisty Kultury - to uczeń bądź uczniowie ze szkoły ponadgimnazjalnej, którzy przez ostatni rok (od czerwca 2014r. do czerwca 2015r.) aktywnie włączali się w kulturalne życie szkoły lub miasta.

PREZENTACJE SZKÓŁ:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski