Nowe logo nadal nawiązuje do nazwy „Stokrotka”, zostało jednak uproszczone. W odmienionych sklepach obok dotychczasowego asortymentu pojawią się też produkty garmażeryjne.
Kolejną zmianą jest uruchomienie własnej sieci logistycznej. Tworzy ją magazyn centralny w Teresinie pod Warszawą i osiem magazynów regionalnych (jeden w Lublinie przy ul. Łęczyńskiej). - Decydując się na uruchomienie własnego systemu logistycznego zwiększamy niezależność naszej sieci supermarketów. Dzięki temu możemy mieć większy wpływ na ceny oraz jakość oferowanego asortymentu, czyniąc tym samym naszą ofertę bardziej atrakcyjną dla obecnych
i przyszłych klientów – powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki "Stokrotka".
Obecnie sieć tworzą 203 supermarkety. Wkrótce ich liczba będzie większa, bo zarząd spółki przymierza się też do tworzenia sklepów franczyzowych. Pierwsze z nich mają być uruchamiane już pod koniec tego roku.
“Stokrotka” to obecnie priorytet w działalności Emperii. Sieć zatrudnia obecnie około 6 tys. osób.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?