astronomicznych z Lublina, organizowanych w ramach projektu „Idealny Biznes z MAKRO Cash & Curry”.
Na pierwszym szkoleniu mowa będzie o planowaniu zasobów ludzkich, sposobie naboru pracowników oraz ich wdrażanie do organizacji, rozwiązywaniu zaistniałych konfliktów, znaczeniu szkoleń i sposobach oceniania efektów pracy. Szkolenie „Reklamacje i trudny klient” ma zapoznać uczestników ze strategią postępowania w sytuacji reklamacji i nauczyć ich, jak radzić sobie z niezadowolonym, zdenerwowanym czy „trudnym” klientem. W programie przewidziane są zajęcia praktyczne, które mają pokazać uczestnikom, jak panować nad własnymi emocjami podczas konfliktowych sytuacji.
Aby wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach, wystarczy zarejestrować się na stronie www.szkolenia.makro.pl Na stronie dostępne są wszelkie szczegółowe informacje o projekcie i formularz zgłoszeniowy, który zainteresowani udziałem w szkoleniach powinni wypełnić. Można to również zrobić dzwoniąc do konsultantów MAKRO.
Szkolenia są bezpłatne, bo współfinansowane są z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?