Biedronka to dla klientów zbyt duży luksus?
Biedronka stała się sklepem zbyt luksusowym dla swoich klientów? Jak wynika z raportu na który powołuje się "Gazeta Wyborcza" Biedronka nie jest już w pierwszej dziesiątce najlepiej ocenianych sieci handlowych. W zestawieniu przygotowanym przez firmę doradczą OC&C Strategy Consultants uplasowała się na 18. pozycji.
Oznacza to, że Biedronka w ciągu roku spadła aż o dziewięć pozycji. Zdaniem "GW" jest to spowodowane:
- zmianą wizerunkową sieci sklepów Biedronka,
- podążaniem za klientami bardziej zamożnymi.
Sklepy premium Biedronka stają się miejscem, które szanują zasady ekologii, a także proponują minikawiarnie, czy dział z żywnością przygotowywaną na miejscu.
Wśród produktów na przykład pojawia się m. in.:
- asortyment BIO,
- lada z mięsem.
Wszystko to z muzyką w tle, która ma uprzyjemniać klientom zakupy.
Biedronka to już sklep premium? Klienci tęsknią za blaszakiem?
Czy nowa Biedronka to odejście od sloganu "codziennie niskie ceny"? Jak wynika z raportu ocena Biedronki w wielu aspektach poprawiła się, natomiast klienci, którzy liczą na tanie zakupy w blaszaku i asortyment z palet mogą czuć się rozczarowani.
Biedronka, chcąc spełnić ambicje zakupowe coraz zamożniejszych Polaków, zaczęła się oddalać od swojej podstawowej misji, jaką była obietnica „codziennie niskich cen. - wynika z raportu OC&C.
W rankingu sklepów przoduje Rossmann, na czwartym miejscu jest natomiast konkurencja Biedronki - sieć sklepów Lidl.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?