- Prowadzę działalność gospodarczą i chciałem dowiedzieć się o stan mojego zadłużenia. Nie mogę - denerwuje się mężczyzna. Czytelnik dzwoni na centralę, a później łączy się z informacją ubezpieczeniowo- składkową i czeka. I tak bez końca.
- Po co jest tam informacja telefoniczna, jak nie można się z nią skontaktować - pyta Czytelnik.
ZUS uspokaja, że zdarza się, że petenci mogą mieć kłopoty z dodzwonieniem się. - Pod koniec i na początku miesiąca, kiedy znacząco wzrasta liczba telefonów do informacji ubezpieczeniowo-składkowej - wyjaśnia Małgorzata Korba, rzecznik lubelskiego oddziału ZUS. Jednocześnie zaznacza, że nawet po dodzwonieniu Czytelnik i tak nie dowiedziałby się, jaki jest stan jego zadłużenia, bo takich informacji nie podaje się przez telefon.
Być może w połowie roku sytuacja poprawi się. - Wtedy planujemy uruchomienie Nowego Portalu Informacyjnego - wyjaśnia Korba. Dzięki niemu klienci będą mogli m.in. logować się, aby sprawdzić np. stan swojego konta.
Nasze serwisy:
Serwis gospodarczy - Wybierz Lublin
Serwis turystyczny - Perły i Perełki Lubelszczyzny
Serwis dla fanów spottingu i lotnictwa - Samoloty nad Lubelszczyzną
Miasto widziane z samolotu - Lublin z lotu ptaka
Nasze filmy - Puls Polski
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową.
Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?