Zara zajmie w Atrium Felicity o ponad 380 mkw. więcej – zwiększając powierzchnię najmu do blisko 2,4 tys. mkw. Powiększeniu ulegną również salony grupy LPP, np. Reserved. Reprezentacja LPP to w sumie pięć salonów odzieżowych. Urosną one o ponad 1,7 tys. mkw. Wcześniej na większe lokale zdecydowały się również: H&M, Carry i CCC.
– Atrium Felicity jest już prawie w pełni wynajęte. Podpisanie kolejnych umów najmu przez prestiżowe firmy świadczy o atrakcyjności projektu – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator z działu powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield, która odpowiada za wynajem powierzchni w Felicity.
W Atrium Felicity wiele marek pojawi się po raz pierwszy w Lublinie. Przykładem może być hipermarket Auchan i market elektroniczny Saturn, z którym inwestor ma już podpisany list intencyjny. Ponadto swój debiut na lubelskim rynku będą mieć m.in. salony: Bershka, C&A, Centro, Intersport, Jupi Park, New Yorker, Pull & Bear, RedBerry czy Swiss.
W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączyły takie marki, jak YES, Gatta i Badura.
Galeria u zbiegu al. Witosa i ul. Grygowej będzie miała 75 tys. mkw powierzchni handlowej. Znajdzie się tam 120 sklepów punktów usługowych. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?