Kampania ma pokazać, w jaki sposób województwo lubelskie korzysta z unijnych środków. Jej elementem będą 45-sekundowe spoty emitowane w TVP Lublin oraz przed seansami filmowymi na Lubelszczyźnie oraz spoty radiowe. W kinach, w których emitowane będą reklamy, wśród widzów ma być rozdane 80 tysięcy zakładek do książek.
Zdjęcia do spotu powstawały m.in. na lotnisku w Lublinie oraz na Wyspie Wisła w Stężycy. Kampanii mają towarzyszyć działania promocyjna w internecie, m.in. na Facebooku.
Od 1 czerwca w regionie zostanie rozstawionych także 250 billboardów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?