- Do tej pory nie było z tym problemu, aż nagle wczoraj wieczorem nie dało rady dodzwonić się do nikogo. Po prostu jakby mój telefon i mojego męża zostały wyłączone w sieci – opowiada nam jedna z Czytelniczek.
Próbowała wyjaśnić sytuację w salonie Orange w Lublinie. W piątek zastała tam innych klientów, którzy przyszli prosić o wyjaśnienia.
- Ponoć była jakaś awaria. Tylko tyle się dowiedziałam – relacjonuje Czytelniczka.
Biuro Prasowe Orange przyznaje, że w Lublinie były trudności z korzystaniem z usług mobilnych. Występowały one tylko tutaj i dotyczyły tylko jednej stacji bazowej telefonii komórkowej. Te kłopoty odczuło około tysiąca klientów.
„Klienci mieli problemy z wykonywaniem połączeń w sieci 3G. Wykonano restart stacji bazowej. Utrudnienia trwały od wczoraj (7.01) od ok. 20:30 i zostały usunięte dziś rano (8.01) około godziny 9:20” – tłumaczy w przesłanym nam mailu operator.
„Serdecznie przepraszamy naszych klientów za niedogodności.” – dodaje.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?