Cumulus został doceniony także za poziom obsługi klienta, kreację i produkcję oraz strategię, badania i analizy. W tych kategoriach agencja uzyskała najwyższe oceny z możliwych.
- Dziękujemy naszym Klientom za tak pozytywne oceny i świetną współpracę w ostatnich latach. Cumulus obchodzi w tym roku 20 lat swojej działalności - mówi Jan Matysik, dyrektor zarządzający Cumulusa.
Agencja w tegorocznym rankingu uzyskała oceny jeszcze lepsze niż w poprzedniej edycji. Dwukrotnie, w latach 2013 i 2014, zajął pierwsze miejsce w kraju w kategorii zadowolenia ze współpracy z agencją, zaś w 2015 r. – pierwsze miejsce m.in. w kategorii zadowolenia z obsługi klienta.
- To ogromne wyróżnienie cieszy nas szczególnie dlatego, że wysoka ocena nie pochodzi ze skomplikowanych statystyk czy współczynników, ale wynika z prawdziwych ocen naszych klientów, którzy cieszą się ze współpracy z nami – dodaje Matysik.
Badanie agencji reklamowych przeprowadzone zostało przez firmę Kantar Millward Brown na podstawie 1132 wywiadów z przedstawicielami polskich firm.
Cumulus zatrudnia 11 osób.
Zobacz także: Prof. Andrzej Kidyba: Optymizm przedsiębiorców jest mącony przez otoczenie prawne
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?