Przedstawiciele PJN wyliczyli, że przygotowanie i miesięczne wynajęcie billboardów w całym kraju (nie zdradzili w ilu punktach) kosztuje ponad 228 tys. zł. - To około 40 tys. obiadów dla dzieci w szkołach. Dla osób zarabiających najniższą krajową pensję to zaś 18 lat pracy - mówiła Anna Grudzień, dyrektor biura poselskiego Zbigniewa Wojciechowskiego.
WYBORY 2011 - czytaj nasz serwis specjalny
PJN postuluje więc, żeby publicznych pieniędzy nie można było przeznaczać na kampanie billboardowe czy spoty w telewizji. - Kampania wyborcza powinna być prowadzona w sposób bardziej merytoryczny, przez dyskusje, prezentacje programów, a nie filmy czy reklamy na ulicach - podkreślała Beata Jabłońska, pracownica biura.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?