Wielka rozbiórka przy Grygowej w Lublinie. Najdłuższy...

    Wielka rozbiórka przy Grygowej w Lublinie. Najdłuższy wiadukt w mieście przechodzi do historii (ZDJĘCIA Z DRONA)

    RED

    Kurier Lubelski

    Aktualizacja:

    Kurier Lubelski

    Rozbiórka wiaduktu przy ul. Grygowej w Lublinie
    1/11

    Przejdź do
    galerii zdjęć

    ©MDRON.PL

    Trwa rozbiórka obiektu przy ul. Grygowej w Lublinie. Zastąpią go cztery krótsze wiadukty. Inwestycję realizuje Budimex. Jej koszt to ponad 70 mln zł. Tylko u nas możecie zobaczycie, jak to przedsięwzięcie wygląda z góry. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć wykonanych za pomocą drona.
    Zobacz galerię

    Burzenie wiaduktu przy ul. Grygowej w Lublinie rozpoczęło się tuż po Nowym Roku. Wszystko w związku z planowaną przebudową tej ważnej arterii.

    WIĘCEJ: Rozbiórka wiaduktu przy ul. Grygowej. Wjechały buldożery. Cała operacja może potrwać kilka tygodni (ZDJĘCIA)

    ZOBACZ TEŻ INNE GALERIE ZDJĘĆ Z DRONA:








    Komentarze (7)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    .

    . (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 7 / 5

    Ten wiadukt był w katastrofalnym stanie i dobrze, że go w końcu go wyburzą i postawią w jego miejsce nowe

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    studniówka

    aga (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2

    Kolejka już na tamtym świecie po nowe życie. Tak to wygląda.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Nie no w Żuklandzie mają speców od wyburzeń i od wycinki zdrowych przypadkowych drzew.

    karylion (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 11 / 12

    To był doskonały ciąg komunikacyjny i zamiast go wydłużyć do chociażby Głuskiej to ci się chwalą że to co było przeszło do historii.


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    dowcipniś

    lu (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 9 / 5

    Tak doskonały, że trzeba było ograniczyć tonaż bo wiadukt groził zawaleniem. Masz rację należało go wydłużyć i czekać aż sam się zawali. I wtedy dopiero ewentualnie odbudować.

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    doskonały ciąg komunikacyjny

    leo (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 6 / 4

    może jeszcze napisz że w doskonałym stanie

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    No proszę w PRL to był jednak prawdziwy rozmach

    a teraz to takie udawanie nowoczesności ... (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 12 / 2

    Musze powiedzieć, że w PRL to był jednak rozmach, oczywiście było bardzo wiele rzeczy kiepskich i słabo zorganizowanych, ale zbudowali taki długi wiadukt, tyle lat służył, technologie...rozwiń całość

    Musze powiedzieć, że w PRL to był jednak rozmach, oczywiście było bardzo wiele rzeczy kiepskich i słabo zorganizowanych, ale zbudowali taki długi wiadukt, tyle lat służył, technologie prymitywniejsze, gorsze(?) materiały, ale przynajmniej wyobraźnia pracowała, były chęci ...
    a teraz?
    Doskonałe technologie, wytrzymałe mayeriały, nowe techniko budowy .... no i co,
    a no dzielą wiadukt na cztery części - nie umieją zbudować długiego? czy
    za drogo - bo teraz wszyscy jak księgowe liczykrupy, realizują się w wydzielaniu wszystkiego wszystkim ...
    co za czasy,
    tymczasowość i tandeta i wszechobecna taniocha.zwiń


    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Co do tandety - zgoda

    inż. ruchu (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10 / 4

    Ale 70 mln = taniocha? Nie powiedziałbym. Takiego Misia zgrabniej jest określić mianem tandetnego bizancjum - czyli jak wydać jak najwięcej żeby uzyskać jak najmniejszy efekt.

    PREMIERY

    SAMOCHODY UŻYWANE

    WARTO WIEDZIEĆ

    PRZEPISY

    PORADY