- Wierzymy i szczerze życzymy klubowi, aby był to moment przełomowy i przepustka do realizacji coraz ambitniejszych celów sportowych. Nasza spółka od lat wspiera piłkarski Motor, więc również w sezonie 2020/2021 na koszulkach zawodników pierwszej drużyny nie może zabraknąć czerwonej szarfy Perła – mówi Andrzej Rutkowski, dyrektor generalny Perła – Browary Lubelskie S.A.
Z przedłużenia umowy sponsorskiej zadowolony jest prezes lubelskiego drugoligowca. - W niepewnych czasach szczególnie ciepłe słowa należą się naszym wieloletnim, sprawdzonym partnerom, którzy towarzyszą klubowi zarówno w dniach zwycięstw jak i w trudniejszych momentach. Niewątpliwie należy do nich Perła – podkreśla Paweł Majka.
Prezes Motoru podkreśla, że logotyp Perły pojawi się nie tylko na strojach zawodników, ale również w wielu miejscach na stadionie. Natomiast kibice w trakcie spotkań będą mogli kupić produkty sponsora.
- Ma dla nas duże znaczenie, że niezależnie od pojawiania się nowych znaczących podmiotów skłonnych do pomagania nam w spełnianiu piłkarskich marzeń, w gronie naszych najbliższych przyjaciół od dawna pozostaje lubelski browar – dodaje Paweł Majka.
Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody