Tabor ma być finansowany z obligacji komunalnych. Na ten cel zaplanowano 16 mln zł. Władze miasta mają też nadzieję, że jeśli uda się wynegocjować korzystną cenę, to być może uda się jeszcze kupić za te pieniądze nadwozia dla trolejbusów. Ekipa z MPK już oglądała interesujące pojazdy w Czechach, ale jak wylicza „Kurier” za pojazdy trzeba będzie zapłacić 400 tys. zł plus koszty związane z homologacją, cłem i podatkami. Jednocześnie władze spółki deklarują, że po za kupie nowych nadwozi, MPK jest w stanie produkować trolejbusy własnymi siłami. Tymczasem „Kurier” przypomniał też, ze za pieniądze z obligacji miasto zakupiło już w ubiegłym roku 17 nowych jelczy i 18 neoplanów. Z kolei jeden przegubowy jelcz i sześć mniejszych trafiły do Lublina w ostatnich trzech latach przy znacznym finansowym udziale MPK.
- Giełda staroci na placu Zamkowym w Lublinie znów przyciągnęła tłumy [ZDJĘCIA]
- Dyplomatorium absolwentów kierunku lekarskiego. Zdjęcia
- Za nami akcja „Drzewko za surowce wtórne". Rozdaliśmy 2,5 tys. sadzonek. Zdjęcia
- Uroczyste ślubowanie uczniów klas mundurowych XIV LO w Lublinie. Zobacz zdjęcia
- Czaszki, nietoperze i dynie z czekolady. Halloweenowe przysmaki zachwycają detalami
- Rozdano certyfikaty "Miejsc Przyjaznych Seniorom". Zdjęcia
Archeologiczna Wiosna Biskupin (Żnin)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?