Akcja promocyjna ma być elementem większej całości finansowanej z unijnych funduszy. Jej elementem będą także billboardy.
Szansę na stworzenie kampanii promocyjnej mają następujące firmy, w nawiasie podajemy zaproponowane przez nie kwoty brutto na wykonanie zadania: spółka San Markos z Warszawy (350 tys. zł), spółka SG 24 z Poznania (211 560 zł), spółka 4DB Bartłomiej Kulita z Warszawy (167 157 zł), Agencja Reklamowa DSK z Warszawy (341 940 zł), Agencja Reklamowa Czart z Wrocławia (330 521 zł), Szkoła Mistrzów Reklamy Novica Dragović z Warszawy (268 300 zł), VariaMedia z Warszawy (70 tys. zł), Konsorcjum Ideopolis (lider) Amigos Media, Makmar Consulting, Lublin (248 537,74 zł), Ecorys Polska w Warszawie (lider), Mojotribe w Warszawie, East Studio w Lublinie (325 950 zł), spółka Giełda Mediowa w Warszawie (415 tys. zł).
Na realizację tej promocji regionu jest zarezerwowanych 350 tysięcy złotych.
Urząd Marszałkowski informuje, że nie jest jeszcze w stanie podać, kiedy ostatecznie zostanie wyłoniona zwycięska firma.
Pierwotnie urzędnicy marszałka zakładali, że pierwszy spot promocyjny będzie gotowy na przełomie czerwca i lipca.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?