MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Przejażdżka zjeżdżalnią idealną. Recenzja gry "Rurka wodna"

Piotr Nowak
Piotr Nowak
strona wydawcy
Pędzisz pomarańczową rurą wypełnioną wodą. Z zawrotną prędkością pokonujesz kolejne zawijasy, tunele i z głośnym pluskiem wpadasz do basenu. Namiastkę emocji znanych z wodnych parków rozrywki dostarcza "Rurka wodna". Gra familijna dla dzieci powyżej siódmego roku życia i dorosłych.

Twórcy, Sam-goo i Evan Song, zabierają nas do aqua parku idealnego, w którym każdy sam konstruuje swój tor wodny. Kolejni gracze po kolei dokładają po jednym sześciennym kartoniku z wytyczonym torem. Niektóre zawierają po kilka rur, które się przecinają lub wymijają, ułatwiając lub utrudniając rozgrywkę innym graczom. Każde posunięcie trzeba planować i skrupulatnie liczyć każdy kafelek. Na końcu potyczki następuje zsumowanie punktów, polegające na podliczeniu kafelków. Wygrywa właściciel najdłuższej rurki i zdobywca największej liczby okazjonalnych bonusów.

Wydawnictwo charakteryzuje krótka, ale dynamiczna rozgrywka, która w zależności od liczby uczestników może trwać trochę mniej lub więcej niż kwadrans. Gra przeznaczona jest dla dwóch do sześciu osób. Doszlifowanie zasad nie powinno zająć więcej niż jedną-dwie próbne rozgrywki. Proste zasady sprawiają, że świetnie sprawdza się jako rozrywka na wspólne rodzinne wieczory. Do zabawy zachęcają kolorowe ilustracje Christophe Swal i Tomka Larka. Wydawcą "Rurki wodnej" w Polsce jest FoxGames.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski