Nowa marka ma oferować produkty pochodzące od sprawdzonych i zaufanych rolników, z którymi firma Bury współpracuje od lat. Najwyższą jakość ma zapewnić opracowany przez firmę własny system kontroli i dbałości o owoce oraz warzywa.
- Naszym celem jest przypominanie, że codzienne spożywanie owoców i warzyw po prostu idzie nam „Na zdrowie”. Chcemy zaszczepiać nawyk częstego spożywania owoców i warzyw. Dlatego hasło przewodnie marki „Rajski Ogród”, widoczne w logotypie, a także na każdym naszym opakowaniu, brzmi „Na zdrowie” - mówi Jacek Bury, prezes Bury Sp. z o.o.
Pierwsze opakowania włoszczyzny, marchwi i pietruszki ze znakiem „Rajski Ogród” już trafiły do sklepów w Lublinie. Niedługo do sprzedaży trafią także kiwi, limonki, pomidory, jabłka, papryka, cebula, ziemniaki, gruszki, awokado, mango oraz kaki.
Na początku produkty marki „Rajski Ogród” będą dostępne w Lublinie, znajdą się w ofercie przygotowanej dla wszystkich sklepów detalicznych oraz sieci. Docelowo produkty dostępne będą także w pozostałych oddziałach firmy m.in. w Krakowie, Warszawie i Rzeszowie.
Spółka Bury działa od ponad 27 lat. Zajmuje się eksportem, importem oraz dystrybucją świeżych warzyw i owoców. Zatrudnia 539 pracowników i dostarcza towary dla 2000 punktów handlowych.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody