Akcja rusza 2 sierpnia. - Wychowanie w sportowym duchu jest dla nas bardzo ważne. Trudna sytuacja materialna czy życiowa nie może dyskwalifikować dzieci i młodzieży z przeżywania wyjątkowych, piłkarskich emocji - czytamy w oficjalnym komunikacie zarządu lubelskiego trzecioligowca.
Klub udostępnia kibicom możliwość zakupu cegiełek, ze sprzedaży których dochód zostanie w całości przeznaczony na zakup karnetów i gadżetów klubowych dla dzieci i młodzieży z lubelskich domów dziecka i rodzin w trudnej sytuacji materialnej.
Jedna cegiełka to koszt 49 złotych, a więc wartość siedmiu karnetów dla dzieci w wieku do 13 roku życia lub jednego karnetu dla młodzieży w wieku 13-18 lat. Zakupu cegiełek będzie można dokonywać wyłącznie poprzez internetowy system sprzedaży biletów na stronie Motoru: bilety.motorlublin.eu.
Żeby zachęcić wszystkich kibiców żółto-biało-niebieskich do wspierania akcji, działacze proponują nagrodę dla najhojniejszego darczyńcy.
Osoba, która zakupi największą ilość cegiełek otrzyma możliwość spotkania z prezesem zarządu Motoru SA, Leszkiem Bartnickim, podczas uroczystej kolacji. Żeby było trudniej, klub nie będzie informował o bieżącym rekordzie, a akcja zostanie oficjalnie podsumowana dopiero po zakończeniu sprzedaży karnetów.
#TOPSportowy24
- SPORTOWY PRZEGLĄD INTERNETU
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?