Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Stokrotka sprzedaje coraz więcej

Piotr Nowak
Agata Wójcik
Towary o wartości 188 mln zł sprzedała sieć Stokrotka we wrześniu 2016 r. To o ponad 13 proc. więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku.

Stokrotka może pochwalić się coraz lepszymi wynikami. Przychody ze sprzedaży towarów od stycznia do września br. wyniosły 1,710 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 r. o prawie 22 proc.

Wzrost sprzedaży towarów we wrześniu br. wyniósł 3,8 proc. Natomiast w pierwszych dziewięciu miesiącach 2016 r. sprzedaż zwiększyła się o ok. 6,8 proc.

Początki sieci sięgają 1994 r., kiedy to w Lublinie powstała firma Eden, później przemianowana na Stokrotkę. Pierwszy sklep otwarto w Łęcznej. Na koniec września 2016 r. łączna liczba lokali handlowych wyniosła 358. Ich łączna powierzchnia zbliża się do 171 tys. mkw.

Właścicielem Stokrotki jest grupa Emperia. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. W tym roku przeniosła siedzibę z Lublina do Warszawy

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na kurierlubelski.pl Kurier Lubelski