Modernizacja wyceniona jest na 3,5 mld zł i dlatego prezes PKP PLK obawia się, że niewiele firm udźwignie taki ciężar. Jak donosi portal Rynek-kolejowy.pl, p.o. prezesa PKP PLK Antoni Jasiński zapowiedział, że inwestycja będzie podzielona na cztery części. Trzy z nich mają dotyczyć „odcinków drogowych plus oddzielny kontrakt na systemy sterowania ruchem kolejowym” - donosi portal. Jest jeszcze możliwość wydzielenia zadań związanych z energetyką.
Mimo tak poważnych zmian nie ma zagrożenia, że przetarg na modernizację „siódemki” zostanie odwołany. Prace na torach mają się rozpocząć w 2017 r., choć jest też możliwość, że już w tym roku.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?