Top Marka to przewodnik po najskuteczniejszych metodach działania stosowanych z powodzeniem przez 500 najsilniejszych marek w Polsce. Tworzony jest od 2017 roku przez Magazyn „Press” i PSMM Monitoring & More.
W prestiżowym rankingu ogólnopolskim marka CSK wysoko
W kategorii „Popularyzacja kultury” CSK znalazło się w czołowej piątce, a dokładnie na czwartym miejscu. Pierwsza trójka to: Polski Instytut Sztuki Filmowej, Narodowe Centrum Kultury i Narodowy Instytut Muzyki i Tańca. Z kolei za plecami CSK znalazł się Międzynarodowy Instytut Dziedzictwa. Do podium zabrakło niewiele, bo siła marki CSK okazała się tylko nieco słabsza niż trzeciego w rankingu NIMiT. Warto dodać, że z całej piątki tylko CSK jest instytucją samorządową, reszta to państwowe instytucje kultury.
- W 2021 r. w tym rankingu byliśmy poza pierwszą dziesiątką, w ubiegłym na ósmej pozycji. W 2024 r. chcemy znaleźć się na podium – deklaruje Katarzyna Sienkiewicz, dyrektor CSK.
Jak wskazuje, ranking Top Marka 2023 jest namacalnym dowodem na to, iż CSK dołączyło do gigantów instytucji zajmujących się popularyzacji promocją kultury w Polsce.
- To uznanie pracy całego zespołu CSK i potwierdzenie, że instytucja kultury samorządu województwa lubelskiego stała się rozpoznawalna w całej Polsce. To również doskonała promocja naszego regionu – zaznacza Sienkiewicz.
Co, zdaniem dyrektor CSK, składa się na rozpoznawalność marki CSK?
- Występy światowych gwiazd muzyki: w maju tego roku gościliśmy Steve Vai’a, przed nami koncert Stacey Kent (20 listopada). Na organizowane przez nas wystawy najwybitniejszych polskich malarzy i rzeźbiarzy przyjeżdżają goście z Polski i zagranicy. W rezultacie staliśmy się jednym z najbardziej liczących się miejsc wystawienniczych w naszym kraju – mówi Katarzyna Sienkiewicz.
Jako przykład sukcesu można podać wystawę obrazów Zbigniewa Beksińskiego, którą w ciągu trzech miesięcy trwania obejrzało, aż 21 tys. osób. Takie właśnie wydarzenia powodują, że z roku na rok rośnie liczba gości wizytujących CSK.
- W 2022 r. odwiedziło nas ok. 700 tys. osób, w tym szacujemy, że będzie to około 900 tysięcy – wskazuje Katarzyna Sienkiewicz.
W rankingu marszałka Jarosława Stawiarskiego marka CSK nisko
Ale wysoka pozycja marki CSK i jej rozpoznawalność nie dla wszystkich jest oczywista.
– Mówią, że to brand, marka, jakie kultury tam się spotykają? Kultura komercyjna, już nie przeceniajmy (…) CSK? Enigmatyczna nazwa – stwierdził 15 maja br. na antenie Radia Lublin marszałek województwa Jarosław Stawiarski.
Wróćmy zatem do początku i przypomnijmy: Centrum Spotkania Kultur, jako jedyna instytucja samorządowa, znalazła się w czołówce ogólnopolskiego rankingu Top Marka 2023 w kategorii „Popularyzacja Kultury”.
- Giełda staroci na placu Zamkowym w Lublinie znów przyciągnęła tłumy [ZDJĘCIA]
- Dyplomatorium absolwentów kierunku lekarskiego. Zdjęcia
- Za nami akcja „Drzewko za surowce wtórne". Rozdaliśmy 2,5 tys. sadzonek. Zdjęcia
- Uroczyste ślubowanie uczniów klas mundurowych XIV LO w Lublinie. Zobacz zdjęcia
- Czaszki, nietoperze i dynie z czekolady. Halloweenowe przysmaki zachwycają detalami
- Rozdano certyfikaty "Miejsc Przyjaznych Seniorom". Zdjęcia
Jaki alkohol wybierają Polacy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody